Skip to main content

Posts

Showing posts from September, 2013

BRO RAN sambut BESDAY 2 x

Assalamualaikum  Salam Ukhwah... 
2 kali? tulah diernyer biler citer lamer & terbaru digabungkan sekali... boley kan? ;p eB pn baru jerk ader lapang skit utk bw & update blog, nih nk citer psl besday Aedreandaian yg ke 3thn... tahun nih... besor dah HERO hati mama srg nih... TQ sudi wish & doakan my sweetheart yer... aminnnnnnnnnnnnnnnnn...
so rituh, memandangkan besday Aed jatuh bulan poser, kami decide utk celebrate mlm jerk... ms pusing2 carik tmpt berbuker kat AEON Bukit Tinggi,  VIVO jerk yg byk ksg, so msk jerk la... ehsan x plan betol2... he3...
layanzzzzzzz...
{     AMARAN: n3 ini sgt pnjg... sila luangkan ms utk jamu mater yer     }

Aerica baru bgn... mamai x tau kat maner... cian...

princess pulak senyum jerk... princess kalo kumpul reramai gini mmg dier suker...

me nk enterprem gaks... enterprem itu haruzzz yer... he3 terkepit besday boy yg tgh kusyuk ngan games dier...

Aeca yg tgh mamai kena kepit pulak ngan Aunt Fafa & Oma... menjerit2 dier... sbb tulah 1…

jom JIMBA-JIMBA dlm air

Assalamualaikum  Salam Ukhwah... 
sesekali dpt bercuti bwk anak2 jln best kan? Alhamdulillah, alang2 kami 2-2 x kj minggu tuh, aper lagi... jom jimba2 dlm air... bkn jauh pn, WET WORLD jerk... layanzzzz...

sampai2, blom sempat kami letak beg bagai, Aed dh lari msk dlm air... sandal pn ntah maner dier campak... duyai...

eB aper lagi... traatttt tratttt tat, trus sakan "menembak" dh lamer x belai buah hati eB yg satu tuh... kekok skit... ok x gambo?

ha ko... terbatuk2 sampai... tersedak air ke bang? surrender x?

maunyer... tgk ar air muker Aed tuh... tgk muker pn tau kan camner hepinyer Aed dpt air... x tau nk ckp prasaan kita bila tgk anak hepi gini...  double triple hepi kot... alhamdulillah...

sakan tgk drg... lari saner, lari sini... menjerit2 hepi... i lioke...

Aed siap golek2 dlm air... sakannnnnn... ngekek Aerish tgk...

Aerica? dok c2 diam2 eh? eB candid dari seat jerk nih... x bwk lens pnjg laks tuh... kira ok la kan? he3

sejuk ker sayang? kalo tgk dari gayer Shah ter…