Skip to main content

Posts

Showing posts from March, 2016

Jom Lego - part 2

Assalamualaikum & Salam Ukhwah
 layanzzzzzzzzzzz
 kat sini... tengok apa pun mesti nak tembak... semua nampak lawo kennnnnnn...
 babah hilang... camouflage...
 terasa anak dah beso... tuh baru 7 tahun... kalo 17? 'krik.... krik.... krik...'
 haaaaaaaaaaaaaa.... dah tua-tua nih ez kurang gayat... kalo dulu mau tutup mata... nak muntah.... hu3  benda yang dia suka... so memang sporting la kan... cuba tak suka... nang ado la...
 comey tak deme? kami 3 kali ulang datang situ nak nengok movie... kali ke 3 baru dapat... sebabnya... maleh nunggu... kami gi main-main pusing-pusing dulu... so datang je dah tutup... datang je tutup... huwaaaaaaaaaaa
 chakkkkkk
 kuat jugak Aed nih kan... cayalah bang...
 yang gegirl nih... babah yang buat... macam mama jugak... tak larat... he3
 pose... i lioke
 memang tak de nya nk tengok cam... geram...
 part nih best... rasa cam budak-budak balik... kami naik 2 kali. he3
 chakkkkkkkkkkk...
 teruja...

Jom Legoland

Assalamualaikum & Salam Ukhwah
23 Disember 2015 Anniversary shAez... so... jom legoland...

Family Portraiture... gambar wajib nih korang...
selagi tak amek, selagi tuh dorang tak boleh gerak mana-mana... boley? tapi punyalah payah... sebab orang ramai... cuti sekolah la katakan... since anak-anak memang minat lego... kami masuk pagi... balik malam... best kan? ;p 
so masuk-masuk je... dorang terus posing kenangan... macam kenal lama....
yang si Aed pulak minat kat Granny nih... posing sakan... mood tengah baik kot...
atopun dia rindu kat Oma... ampunnnn Oma...
Oma cakap rituh Oma dah pegi... ingatkan Oma tak mo ikut... hu3
1st game dorang... nak masuk driving class... haruslah amek gambor dulu kan... nak buat lesen...
 tengok tuh... seriousnya dia
adik gak yang sengih-sengih
 sebab dia dok depan abang... he3.... kalo tak mau tarik muka dah kan adik kan...
 tengoklah tuh sapa yang lead... cayalah dik...
memang kalau berjalan akhir tahun nih musim ujan... siap petir kilat bagai.…