Skip to main content

Posts

Showing posts from June, 2013

Sukan utk 0-3 thn @ TASKA

Assalamualaikum  Salam Muhibbah...   Salam 1 Malaysia... 
Jom sambg citer... walopn x der citer pe pn...  janji dpt update kngn utk anak2 dh ckp best...  alhamdulillah... layanzzzz....

aduyai np la si Aed nih... org sebok nk bersukan, dier leh bantai wat prangai baring atas lantai... cikgu dier kater, ms dlm klas punyerla smangat... tup2 nmpk kami trus x nk join dh... nk balik... hmmmm *** note : mama dier luper bagi pakai baju sukan... ngeeeeee...

bff babah skarang... xleh brenggang... hu3... xper la... mama leh lyn diri... mamanyer bff kan ader? setia jerk walopn dh lamer mama x pgg dier ... dier tpp setia menemani di kala sepi... mama syg bff mama... acheh cheh cheh... ;p

sempat lagi tuh amek gambor contest baby smbl sorak... cepat... cepat... cepat...

nih dier ibunyer... ptt ar mcm knl... kwn sebilik eB ms induksi dolo... he3... ms induksi baru preggy yg 1st... skang dh 2...  cute kan? tahniah mng... (",)

nih plk anak kwn ms kat iNED dolo (kanan sekali)... comel jerk... ter…

Aerish playing with COLORS

Assalamualaikum  Salam Muhibbah...   Salam 1 Malaysia...

my favourite poem :

" It's important for you to see
that you mean the world to me.
I created this special blog
with a warm and loving touch,
so that you will always know
I love you very much "

okeh jom kiter tgk aper yg Aerish buat
ms Aed sakan dok lari saner lari sini, panjat sana panjat sini kat playground...


Aerish mntk nk wat sand coloring...
1st time dier mntk...

sgt teliti... satu... satu.... skit... skit... (bukan prangai mama dier nih... kalo mama dh slamat dh tuh)

nk letak color pn sgt berhati2... hmmmmm... bagus la g2... tapi x braper nak berani sgt la kan... xper... utk permulaan kira ok... tapi next time kena brani men color yer syg... pelik2 pn x per... ;p

sedang mengangumi hasil SENI yg dier wat sendiri... suker tgk Aerish gini... kusyuk... (",)

ader gang laks tuh... 1 anak cina... 1 korean... anak cina tuh dh biasa rasernyer sbb dier wat srg2... thumb up kat dier.... xper, sok2 Aerish pn musti cenggi…

Little Sahabah of Gaza

Assalamualaikum  Salam Muhibbah...   Salam 1 Malaysia...
ramai yg rindu kami rupernyer yer... sori sgt... eB x sempat nk bw... sori 2 inform u... kalo ader yg send text using w-apps... eB dh uninstall w-apps sbb hp selalu hang ;p
tapi eB nk kongsi photo2 yg kami smpt snap ms bwk anak2 join program Little Sahabah of GAZA @ Library Shah Alam... anjuran Kelab TASKA Selangor...

comel kan logo drg...

Aerish beranikan diri untuk jawap soalan2 yg diajukan... mcm x percayer Aerish brani naik stage.... i'm proud of u... (",)

tgk la tuh... jawapannyer aper yer syg?... bendera aper tuh? Aerish: PA... LES.. TIN.... good...

hadiahnyer... pakai dgn bangga yer... TASKA Aerish pn bangga ;p

Aed x mo join... dier sebok panjat babah... kaki ngusik skarang nih...

okeh, nih per citer... np Aerish muker nk nanges tuh?
Aed plk... dah la termenung, siap nyorok blakang bbh lagi...

Aerica?  Aeca x phm lagi la mama... he3...

sbb nih... kami rs sayu tgk montage & lakonan yg drg tunjukkan... esp gam…