Skip to main content

Posts

Showing posts from May, 2018

Singapore : Spectra - Light & water Show, Marina Bay Sands

Assalamualaikum & Salam Ukhwah Hi olzs... 
semangat kami nak gi tengok air pancut berirama nih....
dia punya tahap teruja tuh tak yah cakap la....
memang lebih excited dari anak-anak I yang tak tau apa yang dorang bakal tengok malam tu...
dulu masa muda remaja I pernah tengok kat The Mines kan...
lepas The Mines tuh tutup tak dapat dah tengok yang meriah cenggitu...

kami sampai lewat sikit, so 1st show dah abes...
no hal, tunggu je 2nd show...
sambil-sambil cuci mata...

canteknya waktu malam di sini ya....

Aed yang laju tuh pun ceria sangat masa tuh...
macam tak penat je rupanya...

ramai jugak yang dah awal-awal cop tempat nak tengok show...

kami pilih yang kat tingkat atas...

best la cuci mata tengok view...
superb weh...

sampai terpaku anak-anak I...

sambil-sambil tanya kita tunggu apa...
surpriseeeeeeeeeeeeeee.... tak de keje.... ahaks 😈😛

so jom tengok...

v